2021. december 1., szerda

Taemin - Holnap |OS|



MUSIC CHALLENGE - Finley: Driving to nowhere 


Ezüstös csillagokból szőtt szőnyeg mutatja az utat a sötét éjszakában. Lépteim fület sértően csattognak az elhagyatott utcák kövezetén. Olyan, mintha az egész világ magába zárkózott volna, hogy senki ne legyen kínzó fájdalmam szemtanúja. Csak a kezemben szorongatott telefon kicsengése ismétlődik vészjósló mantraként, amitől egyre nagyobb görcsbe rándul a gyomrom.

Tudom, hogy megtetted. Tudom, hogy Őt választottad.

Hogy voltál képes egyetlen szó nélkül eldobni mindazt a jót, amit együtt éltünk át?

Miért nem voltam elég neked? Miért nem jelentettem neked akkora boldogságot, amekkorát te jelentettél nekem?

Egy varjú kárálása zavarja meg a némaságba burkolózott környéket. Könnyek csorognak végig szélcsípte arcomon, melyeket egyetlen dühös mozdulattal száműzök. Nem érdemled meg, hogy miattad sírjak. Nem érdemled meg, hogy úgy fájjon a szívem, mintha megannyi tőrt forgatnának benne. Felmordulva megmarkolom a kabátom, mintha a mellkasom sajgását is el tudnám mulasztani, de az nem megy olyan könnyen.

Vajon mióta tervezgetted, hogy elhagysz? Tegnap is ez járhatott a fejedben, mialatt az ablakon bekukucskáló Hold glóriát rajzolt gyönyörű arcod köré szeretkezés közben? Arra gondoltál, hogy ez az utolsó alkalom, mielőtt az Ő karjaiba rohannál?

Bokáig gázolok egy koszos pocsolyában, amikor azt kívánom, bárcsak soha ne ismertelek volna meg. Emlékszem, milyen elsöprő vágyat éreztem irántad, amint megpillantottalak abban a fehér ruhában. Ártatlanul, védtelenül, szégyenlős mosollyal. Mint egy angyal, aki azért szállt alá, hogy megtisztítson attól a sok szartól, amin keresztül mentem.

Fogalmam sem volt arról, hogy te minden addigi szenvedésemet felül fogod múlni. Hogy a csókjaid csak azért repítenek a Mennybe, hogy aztán összetörten senyvedjek a Pokol fenekén.

Szemem sarkából kiszúrom azt a kóbor kutyát, akinek mindennap adok néhány falatot útban hozzád, de most rohadtul nincs kedvem a megmentőt játszani. Ráadásul mire megyek azzal, ha jót teszek másokkal? Lefogadom, hogy ha hazavinném ezt a szomorú szemű négylábút, egy idő után ugyanúgy bánna velem, mint te. Miért kötődjek bárkihez, ha az én jutalmam csak a fullasztó fájdalom lehet?

Könnycseppek marják az arcom, amikor a kutya bánatos lihegését hallom a hátam mögül. A fenébe is, nincs időm megállni, de arra nem vagyok képes, hogy becsapjam őt. Nem lassítva lépteim hátrahajítok egy jókora sonkás szendvicset, majd ráfordulok a göröngyös mellék utcára, ami a házunkba torkollik. A mi házunk! Sosem mertem arról álmodozni, hogy lesz egy otthonom. Egy hely, amit igazán a magaménak érezhetek. Hiszen apámnak nem kellettem már születésemkor sem, anyám halálakor pedig csak hétéves voltam. Bár a nagybátyám befogadott, mindig egyértelműen érzékeltette velem, hogy engem nem ő hozott össze, így te voltál az egyetlen, akihez izgatottan szaladtam haza munka után, akinek egy félmosolyától egész nap úgy vigyorogtam, mint egy idióta.

Minél közelebb érek a pirosra festett kapuhoz, annál nehezebb levegőt préselni a tüdőmbe. Erre nem készültem még fel! Nem akarlak úgy látni, hogy az Ő karjában keresel vigaszt. Nem tudom végignézni, ahogy a csókjai megnyugvást varázsolnak a tekintetedbe. Hogy engem már észre sem veszel, csak Őt látod, az Ő oldalán leltél rá arra, amit én nem adhattam meg neked.

 Kezem remegésétől többszöri próbálkozást követően találok a zárba. Ismerős illat csap meg az ajtót szélesre tárva; mézeskalács, amit akkor szoktál sütni, amikor felettébb jókedved van. A remény halovány szikrája kel életre bennem. Pillantásom a nappali asztalára halmozott finomság tengerre téved, mire önkénytelenül összefut a nyál a számban. Egyszer azt mondtad, hogy neked nem kéne palota, kastély, villa, csupán egy bájos mézeskalács házikót szeretnél, melynek minden falát csillogó cukorka borítja, a csapból forró csoki folyik víz helyett, és ahol az ágyból sem kell kimászni édességért, hisz a párna is vattacukorból lenne.

Hirtelen ráeszmélek, hogy a laptopomból a kedvenc dalod szól: Chasing Cars a Snow Patroltól. Én sosem szerettem ezt a számot, mert azt juttatta eszembe, amikor egyik este zokogva találtalak a tévé előtt. Szörnyen megijedtem, azt hittem, valamilyen tragédia történt. Percekig álltam ott lefagyva, mire nagy nehezen ki tudtad nyögni, hogy Derek meghalt, aminél nagyobb borzalmat nem követtek még el a sorozat írók. Dühösen vágtam volna hozzád a kérdést, hogy ki a fasz az a Derek, de nem volt rá szükség, mert az elkövetkezendő egy órában a legkisebb részlettel is megismertettél vele kapcsolatban.

És akkor meglátlak téged. Mosolyogva jössz felém, úgy suhansz le a lépcsőn, mintha repülnél, egyenesen az én ölelésembe. A megkönnyebbülés egy hatalmas sóhaj kíséretében szakad ki belőlem. Engem választottál! Tévesek voltak a feltételezéseim, a félelmem megalapozatlan. Biztos elromlott a telefonod, azért nem vetted fel, én meg rögtön a legrosszabbra gondoltam. Ha tudnád, mennyire boldoggá teszel a puszta létezéseddel. El kéne mondanom, el fogom mondani, de most még nem jutok szóhoz a torkomat kaparó örömkönnyektől.

Ajkaid érintése elém tárja múltunk számtalan emlékét, és a jövőnk csodás ígéretét. Látom, ahogy fejedet hátravetve nevetsz egy olyan poénomon, amire más csak szemét forgatva legyintene egyet. Hallom, amint fennhangon a Call me maybe-t énekled, lehetetlenül hamisan, mégis mindig megmosolyogtattál vele. Ebben az egy csókban együttesen érzem az összeset, amit az elmúlt években adtál: a nagymamám kertjében ácsorgó diófa alatt, a hullámvasúton, amikor én éppen az életemért küzdöttem, a moziban, ahova csak azért mentünk el, hogy villoghass velem a volt osztálytársaid előtt, a tengerparton, ahol jobban szerettél lenni, mint itthon... Erre van szükségem életem végéig.

Nem! Ne, ne, ne, ne, ne!

Ez nem lehet a valóság! Biztos valami hülye rémálomba csöppentem. Hol van a diófa? A hullámvasút? A moziterem azzal a sok idétlenül vihogó lánnyal?

Végigsimítva a hasadon, meleg folyadék csorog a kezemre. Halálra váltan realizálom, hogy már az én ingem is csupa vér. A telefonomért rohanva szeretném azt hinni, hogy baleset történt, vagy, hogy egy kibaszott elmebeteg bujkál a házban, arra várva, hogy engem is megsebesíthessen. Az nem lehet, hogy a rémületem mégis beigazolódjon. Ha megtetted, miért sütöttél mézeskalácsot? És miért csókoltál úgy, mintha az lett volna az utolsó csókunk?

Mert az volt az utolsó csókunk…

– Ne hívd a mentőket – motyogod szemlesütve. – Megígérted, hogy elengedsz, ha itt az idő…

– Te pedig azt mondtad, hogy szeretsz! Miért hitegettél három éven át? – Nem szoktam kiabálni. A kollégáim szerint nem született meg az az ember, aki úgy kihozna a sodromból, hogy torkom szakadtából üvöltsek. De a kollégáim nem ismernek téged. Nem tudják, milyen rettegésben élek három éve. Hogy egész munkaidő alatt azért imádkozom, hogy ne egy kötélen lógva, vagy vérben fagyva találjak rád este.

– Soha nem hazudtam neked. Te voltál az egyetlen jó dolog az életemben. Tudom, hogy rettentő nehéz volt mellettem, de meg kell értened, mennyire kemény volt az én életem. Elfáradtam az állandó harcban a démonok ellen. Nem bírtam már tovább. Ezt csak az foghatja fel igazán, akinek minden egyes napon fáj a lélegzés. Aki folyamatosan abban reménykedik, hogy meggyógyul, de a depresszió rákként emészti fel apránként a lelkét.

A tehetetlenségtől dühömben a falba bokszolok. Elborzadok magamtól, de legszívesebben téged ütnélek, amíg végleg el nem hallgatnál. Gyűlöllek, amiért olyan indulatokat hozol bennem felszínre, melyeknek még a létezéséről sem tudtam. Gyűlölöm magam, amiért haza rohantam. Szörnyű lett volna megtalálni a holttestedet, de annál nincs rosszabb, hogy szó nélkül kell végignéznem a haldoklásodat.

De ezúttal tényleg el foglak engedni. Én is belefáradtam abba, hogy helyetted küzdjek. Talán igazad van; lövésem sincs arról, min mész át naponta. A csók alatt kizárta az agyam a tragikus emlékeket, pedig abból jóval több van, mint boldog percekből. Sokszor álltál nagyon közel az öngyilkossághoz, nem egyszer könyörögtem, hogy engem válassz a Halál helyett. Éjszakákat töltöttem ébren attól rettegve, nehogy addig végezz magaddal, amíg alszom. Majdnem kirúgtak a melóból, mert öt percenként hívogattalak, hogy jól vagy-e.

A legjobb barátom azt tanácsolta, menj el pszichológushoz, szedj gyógyszereket, de leginkább azért rimánkodott, hogy szakítsak veled, mielőtt teljesen tönkretennél. Úgy látszik, sem a dilidokik, sem a pirulák nem segítettek. Úgy látszik, hogy az a sorsom, hogy a bensőmben tomboló tűzvész kíséretében kövessem figyelemmel, ahogy összegörnyedsz a téged györtő fizikai fájdalomtól. Vajon ez fáj jobban, vagy a fejedben létező szörnyetegek bántása?

– El kell mennem. Nem vagyok hajlandó asszisztálni ehhez.

– Kérlek, maradj! Tudom, semmi jogom ezt kérni, de annyit jelentene számomra. – Fejemet rázva próbálok kijózanodni. Nem hagyhatom, hogy most is manipulálj! Ugyanakkor miért tagadnám meg ezt tőled, amikor a nagypapám kezét is fogtam a halála előtt? A különbség csak annyi, hogy őt a rossz szíve vitte el…

Lehet, hogy egész életemben gyűlölni fogom magam a döntésem miatt, de képtelen vagyok kilépni azon a kurva ajtón, amíg még itt vagy. Levetkőzöm minden rossz érzésem, és úgy teszek, mintha autó balesetet szenvedtél volna, vagy lelőttek volna bankrablás közben. A lehető leggyengédebben fogom meg a kezed, és átkozottul nehéz pókerarcot vágnom, amikor a hála könnyeket fest a szemedbe. Veled voltam három évig. Nem léptem le, amikor más már rég messze járt volna. Most sem fogok megfutamodni.

– Tudod, hogy képzeltem el a Mennyországot, amikor anya meghalt? – kérdezem alig hallhatóan a rekedtségtől. Megszorítom a kezed, miközben utat adok az eddig visszafojtott könnyeknek. Néha lehunyod a szemed, mintha egyre nehezebben tudnád nyitva tartani, de kíváncsi tekintetedben még most is ott rejtőzik az a mély érdeklődés, amivel mindig hallgattál. – Azt gondoltam, hogy anya a napsugarakból készít ruhát, a csillagokat pedig ékszerként aggatja magára. Így akár nappal, akár éjszaka néztem fel az égre, azt reméltem, hogy az ő napfény szoknyája vesz körbe, vagy a csillag fülbevalói ragyognak olyan fényesen.

Lassan vánszorognak az óra mutatói. Nem tudom eldönteni, mióta kuporgunk itt, de egyszer csak azon kapom magam, hogy szorosan a karjaimba zárlak. Azt sem tudom, hogy siettetni vagy megállítani szeretném-e az időt. Amikor azt suttogod, köszönöm, nem válaszolok semmit. Annyi mindent mondhatnék, de a szavaknak már nem látom értelmét. Talán soha nem is volt. Talán ha kevesebbet beszélek, és többet csókollak meg, erre nem került volna sor.

Úgy simogatom a hajad, mint a kislányok kedvenc babájukét. Gyengéden ringatlak, mint az aggódó édesanya lázas gyermekét. Sosem éreztelek ilyen békésnek, ennyire nyugodtnak. Folyamatosan egy feszült vibrálás lengett körül, ami megszűnt létezni. Tudom, hogy születésedtől fogva erre a pillanatra vártál. Hogy megszabadulj a téged kínzó gyötrelemtől, hátrahagyd gúzsba kötő láncaid, melyek alól csak a Halál oldozhat fel.

Lehet, hogy észre sem vettem, pontosan mikor távozott el a lelked erről a nyavalyás bolygóról. Hirtelen arra eszmélek, hogy már nem érzem meleg lélegzetedet az arcomon. Legszívesebben megpróbálnálak újraéleszteni. de azzal is csak magamnak okoznék még több fájdalmat. Kósza gondolatként bevillan, hogy felkaphatnám azt a kést, amivel kiontottad az életed, hogy magammal is végezzek, de akármennyire is szenvedek pillanatnyilag, én nem akarok meghalni. Azért pedig köszönettel tartozom, hogy soha nem kértél arra, hogy veled együtt hagyjam el az élők sorát.

Gyengéden a kanapéra fektetlek, betakargatlak a pandás takaróddal, és melléd fektetem kedvenc plüssállatod. Az, aki nem ismer, azt hihetné, mély álomba merültél, csakhogy én tisztában vagyok azzal, hogy nem tudtál nyugodtan aludni, még olyankor sem hagytak békén a szörnyek. Azt a boldog mosolyt, amire a szád húzódik, csak egyetlen dolog varázsolhatta oda.

Iszonyú fáradtan lépek ki a hideg éjszakába, de képtelen vagyok egy perccel többet otthon tölteni. Fogalmam sincs, mit mondhatnék a szüleidnek, az öcsédnek, akik végig bíztak bennem, akik abba az illúzióba ringatták magukat, hogy majd én megmentelek téged. Őszintén szólva én is szerettem volna ezt hinni. Mélységesen csalódni fognak bennem, ha kiderül, nem elég, hogy nem vált hős belőlem, konkrétan meg sem akadályoztam a halálodat.

Ezúttal az égbolt is csillagtalan sötétség fátylat borít a városra. Senki sem láthatja, amikor remegő kézzel a kabátom zsebébe nyúlok, hogy a benne lapuló gyűrűt a Han folyóba dobjam. Hetek óta őrizgettem, vártam a megfelelő alkalomra, de ezek szerint az lett neki megírva, hogy a jéghideg vízben sodródva élje további életét.

Összerezzenek, amikor valami hátulról hozzám ér. Térdre esem, arcomat belefúrom a kutya vastag bundájába, hogy tompítson azon a zokogás rohamon, amit a jelenléte idézett elő. Meghat, hogy idáig követett, és biztos vagyok benne, hogy mostantól egyetlen éjszakát sem fog az utcán tölteni. Nem ijed meg indulatos megnyilvánulásomtól, mintha csak azt sugallnák bús szemei, hogy ha tehetné, magába szippantaná a szenvedésem, hogy ettől kezdve vidámnak lásson.

Némán megfogadom, hogy holnaptól minden más lesz.

Holnap felhívom Jongint, akinek a társaságát hónapok óta mellőztem.

Veszek egy repülőjegyet Amerikába, ahol táncot fogok tanulni. Nem vagyok hajlandó tovább a szőnyeg alá söpörni titkos szenvedélyemet.

Befogadok még egy kutyát, hogy Hope-nak legyen társasága.

Addig iszok, amíg el nem ájulok, mert úgy istenigazából még sosem rúgtam be.

Tetoválást csináltatok, rögtön kettőt.

Flörtölök a pincérnőkkel, és lehet, hogy az egyikkel még haza is megyek egy éjszakára.

Holnap magam mögött hagyok mindent.

Holnap.

De ma éjszaka még nem tudok továbblépni. Ma éjszaka beülök az autómba, és tövig nyomom a gázpedált. Lehúzom az ablakot, hogy a semmibe ordíthassam a neved. Addig sírok, amíg szinte már levegőt sem kapok. Több csúnya szó hagyja el a számat, mint egész életemben. Majdnem balesetet szenvedek, majdnem elütök valakit, majdnem elkapnak gyorshajtásért. De csak majdnem. Mivel holnap új életet kezdek.

 

 

15 megjegyzés:

  1. Halii^^
    Huh hát ez nekem nagyon tetszett!
    Igaz, én nagyon nem szeretem ezeket a szerelmi csalódásos történeteket(emiatt nagyon nehéz is lesz kommentelnem ebbe a körbe, de meg lesz oldva remélem xD) , de itt nagyon tetszett, hogy nem csak annyit írtál le, hogy baromira fájt neki, hanem egy körítést is. Tetszett, ahogy fejlődött a karakter: elején az elveszettség, közepe felé egy inuripindurit pozítv visszemlékezét, egy kis remény sugallat, majd a végén a talpra állása, hogy most akkor új életet kezdek, és minden más lesz.
    Külön, tetszettek a kutyusos részek, főleg az első ilyen bekezdés, hogy vele mutattad be, hogy teljesen elvesztette a bizalmát, és még a kutyusban se bízik meg, pedig ő tényleg sosem játszaná el azt.;;
    Kicsit visszatérve az emlékekre, olyan szépen mutattad, jóhogy még ilyen remény vesztett helyztben is, ha még csak eghy ici-pici mosoly is, de visszagondolva ezekre a szavakra, vagy helyzetekre, mindig mosolyt csalnak az arcunkra.
    És hát zérzelmek. Azokban továbbra se változtál, még mindig érzelmi hullámvasút a nvellád:'D
    Viszont amiben tuti fejlődtél, az a fogalmazás. Nem tudom azért, mert rég olvastam tőled, de nekem feltűnt, hogy sokkal szebb mondataid voltak. Ne értsd félre, a "régebbi" fogalmazásod is nagyo tetsztt, de ezek valahogy részletesebb mondatok voltak, vagy én nem is tudom xD
    Ami még nagyon megragadt, hogy mersz trágár szavakat is beleírni xD Mert tényleg, ha valakiben dúlnak az érzelmek, mindegy, hogy pozítív vagy negatív, akkor nem minden esetben fog angyali módon fogalmazni, és ezt nagyon jól átadtaa novellád.

    Köszönöm szépen, hogy olvashattam, várlak következő körben^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Hogy őszinte legyek, én sem nagyon szeretek ilyen témában írni, 95%-ban vidám sztorikat szeretek írni, de néha jó kiszakadni a komfort zónámból. A dalt viszont nagyon szeretem már 20 éve, és azért mondtam ezt, mert szöges ellentéte annak a dalnak, amit az előző challenge során mondtam, és változatosságra törekedtem:-)
      Hát körítás az nálam mindig vanXD Sokszor sajnálom is, és próbálkozom azzal, hogy összehozzak egy pár száz szavas történetet, aminek semmi extra sztorija nincsen, szimplán csak szép, és röviden, sztori nélkül is hatással van az olvasókra, de eddig még nem voltam képes ilyet kipréselni magamból...
      Örülök, hogy tetszett a karakterfejlődés, mert írás közben nem szoktam igazán erre figyelni, csak visz magával mindenXD
      Igen, az állatok sosem okoznak csalódást, és sose várnak el semmit a szeretetükért cserébe^^
      Huh, hát én egyáltalán nem érzem szebbnek a fogalmazásomat:O Abban nem vagyok nagy ász. De én úgy érzem, hogy a rövidebb terjedelmű, illetve szomorúbb történetek írásánál azért könnyebb néhányat villantanom a hangzatos mondatokból, mint egy hosszabb, viccesebb novellában.
      Igen, a trágár szavaktól én nem félekXD És amúgy fun fact, azért szeretek jobban pasi szemszögből írni, mert egy csaj szájából rosszabbul hangzanának ezek a szavak, már ha nem egy belevaló csajról van szóXDD

      Nagyon köszönöm, hogy írtál<3

      Törlés
  2. Szia!^^
    Wow, na most rengeteg gondolatom van erről a novelláról, nagyon sokminden végigfutott az agyamban olvasás közben és után is :D Egyébként annyira érdekes, hogy már te vagy a harmadik, akinek a novellájában megjelenik az öngyilkosság, és még nem is olvastam mindenkiét. Nekem meg se fordult a fejemben, hiába hallgattam a zenét, és annyira érdekes, hogy mennyire egyre, vagy pont hogy különbözőre gondolunk néhány dalnál.
    Már az elején tökre beszippantott a hangulata a novellának, teljesen láttam magam előtt az éjszakai utcát, aztán a varjú kárálásánál még meg is ijedtem egy kicsit, mert nekem az teljesen horroros xdd aztán mikor megjelent a kóborkutyus tisztára heart flutteringeltem, mert hát kutyus xd és a végén is, mikor befogadta, hát nekem ezt volt a legnagyobb boldogság olvasni a novellában :D
    Én egyébként nagyon szeretem a Chasing carst, meg úgy amúgy a Snow Patrolt, és tökre felüdülés volt olvasni a novellában említve, meg adott szintén egy hangulatot az egész szituációnak maga a zene, és amúgy annyira át tudtam érezni, hogy mekkora tragédia, ha a kedvenc sorozatbeli karaktered kinyírják xd
    Egyébként az elején még azt hittem, hogy valamilyen konkrét megcsalásról van szó, hogy mást választott helyette, aztán a végére leesett hogy itt erről szó sincs, hanem az öngyilkosságot írtad le ezzel, ami szerintem zseniális volt, remélem nem is értelmeztem félre :D
    Szerintem tök jól ábrázoltad egy mérgező kapcsolatnak a lelki oldalát, hogy milyen érzés is lehet egy ilyen ember mellett élni, folyamatosan lelki támaszt nyújtani neki, miközben ő maga is szinte beleroppant ebbe. Én csak elképzelni tudom, mennyire nehéz és kimerítő lehet ez, még annak ellenére is, hogy ennyire őszintén szereti. Az egyébként nagyon tetszett, ahogy a haldoklása közben belenyugodott a helyzetbe, és megértette, hogy neki ez a legjobb, és már nincs innen visszaút, mert ezen a világon már sose lehet boldog. Bár olyan szörnyű ebbe belegondolni, hogy milyen lehet az, mikor ennyire elveszik a remény valakiből, és tényleg megteszi, és a körülötte élő is úgy gondolja, hogy ez lesz a legjobb neki, meg saját magának is.
    Az nagyon megfogott, mikor azt írtad le, hogy képzelte el a mennyországot, annyira szívmelengető volt ‹3
    Még azt is észrevettem, hogy Vivi novellájában is a “csillagtalan ég” kifejezés jelenik meg, és te is ezt használtad, és ez annyira érdekes, hogy mennyire egyre gondoltatok ebben a körben :D
    De a kedvencem továbbra is a kutyusos rész, amikor ő lesz a történtek után a mentsvára, és tényleg próbálja magába szippantani a szenvedését. Nekem ez épp elég egy happy endnek xddd
    Azon amúgy azért elgondolkodtam, hogy nagyon durva hogy a kezei között halt meg a szerelme, és ahhoz képest mondjuk elég lazán kezelte a helyzetet, meg ahogy belegondoltam, hogy én a helyében azért tuti hogy nem az amerikai utam tervezgetném, hanem mondjuk értesíteném a családját, meg valami kezdenék a hullával xd szóval ez a része egy picit kidolgozatlan volt nekem, vagyis hagyott bennem pár kérdést, de ennek ellenére a végkifejlet is tetszett, ahogy megjelent a vezetéssel a dal is a novellában, és a pozitív hozzáállás a holnap felé (bár én azért elég nehezen tudom elképzelni, hogy valaki egy nap alatt továbblépjen egy ekkora traumán :D)
    Annak nagyon örülök, hogy végül nem skippeltél, bár egy picit lehet érezni, hogy többször futottál neki, de nekem így is nagyon tetszett ez a novella is, és örülök, hogy megint olvashattam tőled!
    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak a következő körben!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Erről a dalról egyébként nekem sem jut eszembe az öngyilkosság, csak a több ötletből, ami megfogalmazódott bennem, ez volt az egyedüli, amit jó szívvel végig tudtam vinni.
      Nekem kb. az összes madár horroros, mert utálom szerencsétleneketXDD Azzal azt akartam amúgy érzékeltetni, hogy a varjú is rossz hírt hoz, mert ugye a hollót, varjút ilyen halálmadárnak is nevezik. Inkább a hollót, de nem bajXD
      A kutyusra nagy szükség volt a nyomasztó hangulat miatt szerintem. Kellett valami reménysugár neki, amibe kapaszkodhat.
      Ja, hát az a sorozat karakteres kinyírás természetesen saját tapasztalat voltXDD Úgy látszik, bár évekkel ezelőtt történt, de még mindig mély sebeket őrzök rólaXD
      Abszolút nem értelmezted félre, és direkt vezettelek félre az elején, muhaha:D
      Szerintem olyan nem nagyon létezik, hogy egy ilyen ember szerettei azt mondják, jobb lesz neki, ha meghal… Jómagam ezen az állásponton vagyok, viszont csak elméletben, mivel konkrét közeli hozzátartozóm még nem volt ilyen helyzetben, maximum kedvencem. De egyébként nemrég láttam egy színdarabot, ott a főszereplő anyja lett többször öngyilkos, mire sikerült neki, ami szerintem még durvább, mert egy gyereket magára hagyni, aki meg sem akart születni, ha úgy vesszük. És hát ott is rohadtul rányomta a srác egész életére a bélyegét az anyja folyamatos halni akarása… Iszonyat lehet mindkét fél számára…
      Igen, a csillagtalan égbolton én is felkaptam a fejem, amikor Vivinél is olvastam:D
      Hááááát, ott azért nyilván úgy gondoltam, hogy a holnap csak egy jelképes tényező, de sokkal jobban hangzott, mint a fél év múlva, vagy ilyesmiXDD Szóval természetesen másnap elintézte a holttesttel kapcsolatos intéznivalókat, és a családot is értesítette, csak kellett neki egy éjszaka, amikor kitombolhatta magából a fájdalmat. Nem gondoltam azt, hogy másnap már repülőre ül, vagy felszed egy random csajt, bocsi, ha ez így jött át, de nem akartam ennyire részletesen belemerülni az egészbe. És persze még sokáig fájni fog neki, de ezen az éjszakán engedi el végleg, búcsúzik el tőle, stb.
      Olyan szerintem nem létezik a valóságban, hogy valakinek így haljon meg a szerelme. Hogy öngyilkos lesz, és ő nem hív mentőt, hanem konkrétan végignézi, ahogy elvérzik. Biztosra vettem, hogy ez sokaknál ki fogja verni a biztosítékot, de pont azért írtam le, mert én úgy érzem, hogy ha valaki ennyire szenved éveken át, annak egyszerűen meg kell engednünk, hogy döntsön a saját életéről. Természetesen nem a divat öngyilkosságokra gondolok, azokat meg konkrétan elítélem, akik csak figyelemfelkeltésből csinálják. Ez a lány azért is nem írt búcsúlevelet, mert nem akarta, hogy idő előtt elolvassák, és megmentsék. Nem tudom, érted-e, mire gondolok… És amúgy lehet, hogy tök hülyén gondolom, csak az ilyen embereknek a saját életük felér egy börtönnel, és akkor olyan, mintha a szerettei lennének a börtön őrei…
      Köszönöm, hogy írtál<3

      Törlés
  3. Szia!^^
    Nehezen találok szavakat. Őszinte leszek, kissé nehéz szívvel olvastam a novelládat, egészen mélyen megérintett és kellett egy kis idő, mire megemésztettem a mondataidat. Nagyon részletesen és igényesen fogalmazol, szép képeket használsz. A megjelenített témát lényegében meg tudtad ragadni, talán ezért is volt nehéz olvasni.

    Tetszett, ahogyan a toxikus szerelmet ábrázoltad, ahogyan felvezetted a tragédiát, majd bemutattad, hogy hogyan birkózik meg utóbbival a központi szereplőd. Az érzelmek és a belső lelki világ ábrázolása hiteles, abszolút el tudom képzelni, hogy egy hétköznapi ember fejében is hasonló gondolatok jellennek meg, mint amiket leírtál.

    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Köszönöm, hogy így gondolod! Jól esik olvasni, főleg tőled, mert te még nem véleményezted a munkáimat régebben^^
      Nagyon örülök, hogy tetszett az ábrázolásom, és, hogy megérintett, hisz az volt a cél:-)
      Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
  4. Szia!

    Hűha, a te írásaidtól mindig félek egy kicsit a terjedelmük miatt, de egy kicsit megnyugtatott, amikor láttam, hogy ezzel 5 zh között is meg tudok birkózni :DD

    Depis sztori, azok a kedvenceim, és te itt nagyon szépen felvezetted és visszaadtad az érzéseket. A fogalmazásod most is szép és kellően részletes volt, mellette pedig még kicsit engem is meghatott, pedig nálam kevés ridegebb ember rohangál odakint.

    A toxikus kapcsolatok terén pedig szép kis gyakorlatom van, úgyhogy néhány helyen kicsit magamat is megtaláltam helyenként az írásodban.

    Sok gondolatom nincs, ami nem került még leírásra, így csak szimplán köszönöm az élményt, és alig várom a következő kört! Addigra kicsit jobban el is leszek látva idővel, úgyhogy lesz időm olvasni, bármilyen terjedelemben is írsz majd ^^

    Sok sikert a továbbiakban is!

    -Pakkson

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Az előző challenge során már írtam rövidebb terjedelmű novellákat is. Igaz, régen csak és kizárólag 5000-10000 szóban tudtam gondolkozni, és arra nem látok sok esélyt, hogy pár száz szavas egypercesekkel rukkoljak elő, de ilyen 2000 szó körülieket már össze tudok hozni témától függően:-) Általában azért a szenvedősek lesznek rövidebbek, mert 20 oldalon keresztül azért nem akarok szenvedniXD
      Én meg pont a nem depis történeteket kedvelem inkább, főleg írni, ezért is örülök, hogy most akkor ez szerintetek jól sikerült^^
      Sajnálom, hogy ebben a körben nem veszel részt, de jövőre újult erővel visszavárunk!
      Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
  5. Szia~~ ^^

    Jaj, én ezt most nagyon megkönnyeztem T-T
    Megbántam, hogy még nem mostam le a sminkem, de ezután most mehetek is elintézni ezt....

    Ah, én még megyek sírni egyet. A többiek igazából mindent megemlítettek, amit én is leírtam volna.

    Még mindig nagyon szeretem, ahogy írsz, kész felüdülés volt újra tőled olvasni, bár megríkatott.

    Ah, a mondanivalója is ott volt a történetnek, a képek szintúgy, komolyan, elismerésem, aztán na... Most megyek vissza a maradék könnyeimet kisírni c:

    Köszönöm, hogy olvashattam! Várlak a következő körben is! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Jaj, egyrészt sajnálom, hogy megríkattalak, másrészt örülök neki, hogy ennyire meghatott:-)
      Legközelebb, amikor kirakom, odaírom a figyelmeztetésekhez, hogy a sminket ajánlott az olvasás előtt lemosniXDD
      De tényleg nagyon aranyos vagy! Én se szeretek a végefelé kommentelni, mert akkor már mindent elmondanak előttem a többiek.
      Ígérem, a következőn a nevetéstől fognak potyogni a könnyeid:-)
      Köszönöm, hogy írtál!^^

      Törlés
  6. Uhhhh, baszki.

    Hát ez most ütött. Történetileg, meg úgy érzelmileg is, és már az elejétől bennem volt az az érzés, amikor élni sem akarsz, de azért még kinzod magad, mert kíváncsi vagy meddig bírod.

    Eloszor azt hittem, hogy valamilyen másik palit választott a lány, mert végig harmadik személyben beszéltél róla és igazából nem is gondoltam bele, hogy ez végül is a halál is lehet, mert szakítós sztorinak tűnt az elején. Az eleje amúgy egy kicsit fájt, felhozott néhány régi sebet, amiket el akarok felejteni, dehat ezeket nem lehet. Ott az a tudom, hogy megtetted rész, hát az kész... Meg az utána lévő elválasztott mondatok is. De valószínűleg ezzel sokan tudunk azonosulni.

    Egyébként igen, olvastam Anna neked szánt kommentjét, és ott volt bennem a gondolat utána, hogy milyen érdekes ez, hogy az én történetemnek is az öngyilkosság végül is a központi eleme, pedig alapvetően szerintem nincs szuicid szövege a dalnak, mégis mennyire egy volt bennünk. És hozzateszem, teljesen másképp jelenitettuk meg, meg hát te azért mélyebbre mentél benne, és fhu komolyan, hát én erről a részéről nem is tudom mit mondjak, hiszen ez nem egy olyan téma, amiről könnyű beszélni. Egy bizonyos ember öngyilkossága előtt úgy gondoltam, hogy ezek az emberek túl gyengék, aztán ahogy érettebb lettem és megtortent életem egyik legrosszabb napja egy kicsit atertekeltem magamban a dolgokat, mert igazából ahhoz kell aztán a bátorság, hogy meghaljon valaki, akinek még hátravan x éve.

    Muszaj megemlitenem a kutyis részt, mert nem lennék én, ha nem tenném meg ;; Hjaj, annyi de annyi szeretetet tudnak adni a kutyák, vagy úgy egyáltalán az állatok. És örültem neki, hogy a végén befogadta, nekem is az volt ebben az egész történetben a mentsvaram.

    Az a rész, ahol Taemin arról beszélt, hogy miként élte meg az anyukája elvesztését... Hát majdnem elbogtem magam, és egyébként gyönyörűen is lett megfogalmazva, hogy az anyukája a napsugarakbol készít ruhát, meg a csillagok meg minden, hát zseniális.

    Jaj, hát a témája ellenére ez csodálatos volt. Köszönöm, hogy olvashattam. Remélem, hogy a következőben meggyogyitasz egy fluffal ;;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uh, hát én komolyan annyira megkönnyebbültem, amikor írtál! Talán a te véleményedtől félek a legjobban, de nem azért, mert olyan félelmetes lennélXDD Csak eleve bizonytalan voltam a kényes témaválasztás miatt, meg a fluffot sokkal inkább a terepemnek érzem… És mindennap néztem, hogy mikor írnak a Vivik, és mindig megállapítottam, hogy az, hogy még mindig nem írtak, csak azt jelentheti, hogy nagyon gáz lett a novellaXD
      Én is teljesen úgy gondolom, hogy ahhoz kell ám bátorság, hogy valaki véget vessen az életének. Nekem gimis koromban nagyon gyakran megfordult a fejemben, pedig annyira nem volt szar a helyzetem így visszatekintve, de akkor azt hittem, ennél nem lehet rosszabb… De ez sehol sem volt ahhoz képest, aki tényleg komolyan gondolja.
      Igen, és a kóbor állatok helyzete is olyan szomorú. Mindig jobb napom lesz, ha látom, hogy egy újabbnak lett gazdája. Ők aztán tényleg nem tehetnek semmiről, sokszor mégis hogy bánnak velük az emberek…
      Én tíz éves voltam, amikor az egyik nagymamám meghalt, és nem igazán tudtam beszélni a vele kapcsolatos érzelmeimről. Konkrétan bementem a vécére, amikor anyukám azt mondta, hogy mondania kell valamit, mert már tudtam, hogy miről lesz szó, és nem tudtam a szeme előtt végighallgatni, egyáltalán lereagálni. Szóval ott gubbasztottam a sötétben, és akkor gondoltam erre, hogy a nagymamám majd biztos napsugarakból fog magának ruhát készíteni. Ez már nem is jutott eszembe nagyon rég, és most, amikor gondolkodtam, mit kéne oda írni, beugrott…
      Igen, igen, már készül az a fluff boma:-)
      Köszönöm, hogy írtál<3

      Törlés
  7. Sziaa! ^^

    Huh, hát hihetetlen, milyen eleven érzelmeket tudsz megjeleníteni, hát egek ;;;;
    Annyira szomorú volt az egész, én is azt hittem először, hogy elhagyta a nő Taemint egy másik pasiért, de így még nagyobbat ütött, hogy a Halál volt az, és tényleg, nem is értem így megszemélyesítve miért nem jutott eszembe. Hát én nem is tudom, hogy ennyi fájdalmat, hogy lehet feldolgozni, ha minden nap, évekig abban a félelemben él az ember, percenként rettegve, hogy mikor történik valami rossz a szerelmével, hát ez egyszerűen borzasztó és elviselhetetlen, de Taemin úristen, meddig kibírta, és még a végén sem hagyta ott egyedül a szerelmét.

    Hát nem is tudom mit mondjak, annyira vittek magával az érzelmes gondolatok, a régi emlékek édesanyjáról, amikor a napsugarak az ő ruhája és a csillagok a fülbevalói, csodálatos gondlat volt. És az emlékek, amiket beleszőttél kettejükről, miközben haldoklott a lány, hát még rátett egy lapáttal. És Derek! Hát a Chasing Carstól nekem is sírhatnékom van. ;;;;

    Istenem, annyira fájt az egész novella, és ahogy az új élet terveit gondolta át végig Taemin, ezzel is próbálva magában tartani a lelket.. És a kiskutya ;;; Már az elején is mondtam, hogy de a kiskutya! Az elején kicsit összehúztam a szemöldököm, hogy hát hogy gondolhatja ezt erről az ártatlan kutyiról, hogy majd ő is elhagyná, hát ember nem tud úgy szeretni mint egy kisállatka sok esetben. De igen, tudtam, hogy úgyis vissza fog fordulni a lelke. ;; És a végén is, amikor belefúrja az arcát és sír, hát Istenem.

    Téynleg érdekes, mennyi öngyilkossággal kapcsolatos novella volt, vagy magában a halállal, olvastam hogy neked nem ez jutott eszedbe a dalról, bár szeritnem nagyon illett rá, nekem az ilyen stílusú daloktól mindig amúgy az jut eszembe, hogy hát annyira deprsszív hangzásban, ha szövegben annyira nem is, hogy erre lehet ezzel kapcsolatban írni.
    Örülök, hogy végül megírtad ezt!

    Hihetetlen volt tényleg ez az érzelemzuhatag, nem is tudom, értelmes voltam-e, csodásat alkottál megint, köszönöm, hogy olvashattam! ;; <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Huh, ahogy már Vivinek is írtam, tisztára a szívbajt hoztam magamra a cseppet paranoid gondolataimmalXD Már tényleg azt hittem, hogy azért jönnek olyan sokára a kommentek, mert olyan borzalmat alkottam, hogy a legutolsó pillanatban akarjátok ezt közölni velemXD
      Sok variáció jutott eszembe írás előtt. Az is, hogy megcsalja a lány, vagy öngyilkos lesz, de már csak holtan talál rá Taemin. Sőt, még az is, hogy a csaj megölt valakit, de annak láttam a legkevesebb értelmét. Amikor eljutottam a feléhez, olyan nehezen jöttek a további gondolatok, hogy mondom, inkább hagyom, aztán mégis ott motoszkált továbbra is a fejemben, és bár határidőn kívül, de sikerült elkészülnöm vele.
      Én abban láttam a legnagyobb rizikót, hogy Taemin végignézte a szerelme halálát, amire nem nagyon lehet példa, de örülök, hogy ezt sem gondoltátok túl merésznek;; Szerintem az a része a legdurvább ezeknél az embereknél, hogy nyilván nem depressziósak mindennap minden órájában, vannak jobb szakaszaik is, és a jó szakaszokban a szeretteik hogy fellélegezhetnek, reménykedhetnek, hogy meg fog változni, és amikor újra és újra véget ér a jó szakasz, azt borzalmas lehet ismétlődően átélni…
      Más téma, de a sógornőm évekig egy alkoholistával élt együtt, aki bántalmazta is alkalomadtán, mégis rengeteg időnek kellett eltelnie ahhoz, hogy a sógornőm kilépjen ebből a kapcsolatból, mert mindig újabb esélyt adott neki, végig reménykedett… Mert hát az ő kapcsolatukban is voltak jó szakaszok, de hát na…
      Néha gondoltam arra, hogy a Chasing carst kéne zenének mondanom, de azt hiszem, ellőttem a szomorú dalt, és legközelebb megint valami vidámat választok;;
      Bár én mindig is a cicások táborát erősítettem, attól még nagyon szeretem a kutyusokat is, és tudtam, hogy ebben a novellában nem lehet egy másik ember a végső mentsvár. Ahhoz, hogy Taemin meggyógyuljon, hogy újra beleszeressen egy lányba, még hosszú út vezet, és azon a hosszú úton a kutyus remek gyógyír és örök hűséges társ lehet^^
      Igazad van, még ha a szövege nem is, a dallama elég depresszív ahhoz, hogy az öngyilkossághoz kössük.
      Nagyon boldog vagyok, hogy ezt gondolod, és én is örülök már, hogy megírtam^^
      Köszönöm, hogy írtál<3

      Törlés
    2. Muszáj válaszolnom!
      Szegény, ilyen szó sincs, csak nyomi lusta voltam, meg amúgy én kirakási sorban szoktam haladni, és utolsóként posztoltál, szóval a végére maradtál. ;; De igyekszem nem ennyire elhúzni, konkrétan határidőn kívül írtam, de még el akartam olvasni egyszer és este más nem volt agyam az Xfaktor után és nem szeretnék kapkodva se írni, úgyhogy bocsi, hogy megvárattalak. xD
      Meg tudom érteni, én is az a végletekig reménykedős fajta vagyok, azért ez nem jó sokszor, és ha teljesen nem is, egy kicsit talán lehet változni benne, hogy ehhez hasonlóaktól megkímélje magát az ember.
      Igen, én is a cicák táborát erősítem, de a kutyusoknál nincsen önzetlenebb állat, még a cica se, így tökéletes és egyértelmá választás volt a kutyi ;;;
      Hajrá a kvetkező novellához, várom azt a fluff bombát! ^^

      Törlés