2021. február 13., szombat

JuZy - Álmaim asszonya |OS|


MUSIC CHALLENGE - NCT 127: Limitless


Visszaszaladok Suzyhoz, amint meghallom erős zihálását. A nappaliba érve felkapcsolom a kis lámpát, hogy lássak is valamit, mire a kanapé karfáját görcsösen markolászó alakjával találom szemben magam. Már megint rémálma van, ahogy mostanában minden éjjel. Csukott szemmel motyog, arcán félelem jelei tükröződnek, pedig pár perce még olyan békésen szunyókált.

Odasietek hozzá, kicsit megrázom, majd hátrafésülöm verejtéktől gyöngyöző homlokába hullt tincseit. Mintegy varázsütésre felpattan szemhéja, de először fókuszálás nélkül cikázik ide-oda a tekintete. Elhúzódik tőlem, mintha én lennék az, akitől menekül; apró ökle a vállamba csapódik védekezésképpen. Már kezdek hozzászokni. Még jó, hogy félálomban azért nem tud olyan erőset ütni. Halkan mondogatom a nevét, türelmesen várva a megvilágosodás pillanatára, ami hamarosan el is érkezik.

– Jól vagy? – kérdezem megcirógatva állát, amikor kitisztulni látszik előtte a kép. Erőtlenül bólint, aztán nagyot sóhajtva a vállamra hajtja a fejét. Ujjaimat cseresznyés-levendula illatú hajába vezetem, melyek végül a tarkóját kezdik masszírozni. – Ezúttal mit álmodtál?

– Inkább el sem mondom. Annyira ciki! – Szemlesütve fúrja arcát nyakhajlatomba. Noszogatom, hogy nyugodtan árulja el, hisz tudom, hogy a kimerültségtől vannak ilyen fura álmai. Ráadásul én is tudnék cifrákat mesélni álmodás témakörben, úgyhogy nincsen semmi szégyellnivalója. – Mickey egér meg akart erőszakolni.

Sosem szoktam kinevetni, de most nem bírom türtőztetni magam. A számra kell tapasztanom a kezem, hogy ne törjön ki hangosan belőlem, amit az én szépségem szemrehányó pillantásokkal díjaz. Miután sértődötten a képembe nyomja az egyik díszpárnát, a hálószobába vonul, ahova megpróbálom fapofát vágva követni, de ahogy eszembe jut a tegnapi álma, szám rögtön árulkodó vigyorba görbül.

– Ez nálad egy fétis lehet. Múltkor Donald kacsától született gyereked.

– De az legalább egy aranyos kacsa csőrű baba volt, és Donald szüleinél vacsoráztunk, akik imádtak engem. De ez a pszichopata patkány utcákon át a nyomomban volt, aztán berántott egy sötét sikátorba, és csak azt az idegesítő nevetését hallottam egyfolytában.

– És honnan tudod, hogy meg akart erőszakolni? Lehet, hogy inkább a torkodat vágta volna el. – Eljátszom, hogy előkapva egy kést a zsebemből fültől fülig elnyisszantom a nyakát. Nem szereti, ha tréfát űzök az egyébként nagyon komoly, mély jelentéssel bíró álmaiból, ezért megcélozza az oldalam, testem legcsiklandósabb pontját, hogy bosszút álljon rajtam.

– Nem értem, mi van velem. Régen Hyunbin akart az ágyamba férkőzni, és Lee Dongwooktól lettek cuki gyerekeim éjszakánként – lihegi kifulladva a takarójával védve magát, mert persze azonnal ellentámadásba lendültem.

– Tényleg? A kedvenc álmomban én Megan Fox melltartója voltam.

– Hülye! – csap a karomra vihogva.

– Komolyan. Akkora mellei voltak, hogy nem fértek bele egy fehérneműbe sem, ezért az izmos karjaimat bevetve kellett támasztanom egész nap. Igazán fárasztó meló volt. Jut eszembe… Nem lenne kedved belefogni egy harmadik gyerek gyártásába?

– Ó, ne! Majd esetleg húsz év múlva visszatérhetünk rá. – Suzy elég fáradt mostanság. Eunji nem jelentett sok problémát születésétől kezdve. Ahogy a nagy könyvben meg volt írva, három óránként evett, aludt, kakilt, aztán kakilt, evett és aludt. Ritkán sírt, simán ott lehetett hagyni a nagyszülőknél, amíg beült a barátnőivel meginni egy kávét. A kis Daewon viszont szöges ellentéte a nővérének. Nagyon anyás, ha kimegy a szobából már rázendít, így Suzy az utóbbi időben annyira ki van merülve, hogy bealszik a nappaliban a baba altatása közben. Én beviszem a gyerekszobába a kicsit, és általában arra érek vissza, hogy a szerelmem rémálmoktól gyötrődve vonaglik a kanapén. Miután elmeséli, mi kínozta éppen, lefekszünk aludni, hogy legalább fél óra nyugta legyen az első kelésig. – Mármint a következő gyerek érkezésére várnék még húsz évet. Másra nem…

Meglepve pislogok, amikor beharapva az alsó ajkát közelebb araszol hozzám. Egy határozott mozdulattal hanyatt fordít, hogy fölém kerekedve rám ereszthesse édes súlyát. Ezernyi szikra kel köztünk életre, amint a szánk találkozik. Kissé hevesen csókolom, hisz olyan rég nyílt már rá lehetőségem. Nem szeretném fárasztani, örülök, ha kicsit tud pihenni, de a szemében táncoló lángok nem arról árulkodnak, hogy jelenleg aludni lenne kedve.

– Azt hiszem, köszönettel tartozom Mickeynek, amiért így beindított. – Kuncogva rángatja le rólam az ezeréves pólót, amit már csak alvásra használok, hogy hűvös ujjai gyors utat bejárva a bokszer alsómnál kössenek ki. Imádom, hogy bájos arcával olyan ártatlannak tűnik, mint egy angyal, de ha ki van éhezve, gátlásokat nem ismerő párducként veti rá magát a zsákmányára.

Életemben először vagyok szerelmes. Szerelmes vagyok gyönyörű, mandulavágású szemeibe, melyekkel úgy néz rám, mintha én jelenteném számára a világot. Szerelmes vagyok az ajkaiba, melyekkel úgy csókol, hogy elhiszem, létezik az a földöntúli érzés, amiről már azt gondoltam, sosem tapasztalhatom meg. Szerelmes vagyok a karjaiba, melyekkel olyan szorosan ölel, hogy szépen, lassan megszűnik minden gond; csak mi ketten lebegünk egymásba gabalyodva azon a szemmel láthatatlan, kézzel megfoghatatlan helyen, ahol még a lelkeink is egyesülnek.

Alig érezhető puszit nyomok Suzy arcára, amikor a szeretkezésünket követően azon nyomban elalszik az ölelésemben. Épp én is lecsuknám a szemem, csakhogy Daewon rájön, hogy több mint fél órája mellőzi anyukája társaságát, amit éktelen óbégatás formájában ad tudtunkra. Természetesen Eunji is felébred az öccse szólójára, úgyhogy hamarosan már duett formájában adják elő kedvenc számukat.

– Megyek én, te csak aludj! – simogatom meg a szerelmem haját, aki nem törődve a kérésemmel, ledobja magáról a takarót, hogy sebesen visszabújhasson sötét rózsaszín hálóingébe.

– Amíg nem növesztesz két tejcsárdát, amiken Daewon reggelig lóghat, semmi esélyed nála. Hozd csak ide őket, már úgyis hiányoztak.

Szuperhősöket meghazudtoló gyorsasággal termek a gyerekszobában. Erősen magamhoz szorítom Daewont, hogy a közelségem megnyugtassa kicsit, Eunji pedig szó nélkül mellém pattan, hogy pár perccel később mindannyian a nagy franciaágyon bújhassunk össze. Jobb oldalt foglal helyet a csodamami, aki még egyszer rám mosolyog, mielőtt a picurral együtt álomba szenderülne, bal szélen pedig Eunji simul hozzám, újabb és újabb mesét követelve.

– …és a herceg végül rátalált a hercegnőre… – motyogom félig már horkolva a történet befejezését.

– Szeretlek téged… – suttogja Eunji, amitől érthetetlen sajgás nyilall a mellkasom közepébe. Azt kívánom, hogy ennek a pillanatnak sose legyen vége, mert számomra ez jelenti a mindenséget. Eunji aprócska, belém kapaszkodó karjai. Daewon szuszogása, Suzy illata… Nélkülük nincs értelme annak, hogy holnap felkeljen a Nap. Nincs értelme a nevetésnek, ha nem ők csalják ki belőlem. Sem a boldogságnak, ha nem velük osztozhatok rajta. Nélkülük nincs értelme a valóságnak, mert ha csak az álmaimban léteznek, soha többé nem akarok felébredni.

***

Riadtan ülök fel a hideg ágyban. Az üresség, amit a szobában érzékelek, hamar bekúszik a bőröm alá, egészen a csontjaimig hatol, míg végül a szívembe ereszti méregfullánkját. Az nem lehet, hogy ezt az egészet csak álmodtam! Hiszen még most is hallom Eunji kacaját, amit a bugyuta meséimmel érdemeltem ki. Érzem Daewon meleg testét, ahogy elernyedt a kezemben, amint felkaptam a kiságyából. A belőlük áradó szeretet sokkal valóságosabb volt a barátaimmal folytatott eszmecseréknél, Suzy mosolya százszor igazabb volt, mint bármelyik nőé, akivel valaha találkoztam.

Mellettük boldog voltam. Ők jelentették nekem a családot. Nem lehetek olyan szánalmas, hogy egy álombéli nőbe legyek szerelmes, akivel álombéli gyerekeink vannak!

És a szex… Te jó ég! Volt már dolgom pár csajjal, de így még senkivel sem élveztem. Kristálytisztán cseng a fülemben Suzy hangja, ahogy a nevemet ismételgeti. A francba! Elég rágondolnom, és máris kőkemény leszek. Soha senkit nem kívántam úgy, mint őt. Soha senki nem izgatott fel annyira, mint ő. És senkinek nem akartam még nagyobb örömet szerezni nála.

Motoszkálást hallok a konyha felől, ami hamis reményként pislákol fel. Hiszen az álmomban nem is ebben a lakásban voltunk. Ott nem hevertek szanaszét a koszos cuccok, kellemes illat terjengett a falak közt áporodott dohányszag helyett. Így hát meg sem lepődöm, amikor egy szőke, cseppet sem angyal kinézetű nő libeg be a szobámba. Felsejlik előttem, hogy tegnap mit csinált velem, miután felszedtem a közeli bárban, de az kicsit sem tűnik olyan valódinak, mint amit Suzyval éltem át.

– Hé, bébi! Ennyire hiányoztam? – Lerántja rólam a takarót, és teketóriázás nélkül rám markol, amitől iszonyú ideges leszek.

– Más hiányzik. Épp rá gondoltam, úgyhogy megköszönném, ha elhúznád a csinos kis hátsódat.

– Bunkó seggfej! – Nem hatnak meg a műkönnyei. Még a nevét sem tudom. Álmaim asszonyának neve bezzeg egyfolytában az eszemben jár. A zsigereimben érzem, hogy létezik valahol. Léteznie kell! Ez több volt, mint álom. De hogy jöhetnék rá, hogy hol találom? Végigpörgetem az összes jelenetet, hátha felbukkan bennük egy jel. Nincs nehéz dolgom a felidézés terén, hisz olyan élénken látok mindent magam előtt, mintha ebben a pillanatban történne.

Hirtelen felugrok, és meg sem állok az autómig. Az álombéli lakás nappalijának asztalán volt egy kávés pohár, amin a nem messze lévő kávézó logója díszelgett. Egyszerűen érzem, hogy ott találom meg kérdéseimre a választ. Egy láthatatlan erő vezérel, az diktálja, hogy hagyjak ki néhány piros lámpát, és hajtsak többel, mint a megengedett. De mit számít egy esetleges büntetés, ha cserébe találkozhatok vele? Nem húzhatom az időt, mert a végén még elkerüljük egymást.

Földbe gyökerezik a lábam, amikor a kávézóba lépve megpillantom. Egy részem biztosra vette, hogy itt lesz, ugyanakkor a józan eszem végig azt sugallta, hogy elmentek otthonról. Most mégis mi tévő legyek? Először is, a hajam össze-vissza áll, nem tiszta ruhát vettem, hanem azt, ami leghamarabb a kezem ügyébe akadt. Elfelejtettem dezodorozni, sőt, még fogat se mostam! Hogy lehettem ekkora hülye? Ilyen külsővel fix, hogy nem fogom az ujjaim köré csavarni.

Mellesleg lövésem sincs, mit kéne mondanom neki. „Helló, veled álmodtam éjjel. Az álmomban én voltam a gyerekeid apja, és olyan gyönyörben részesítettelek, amit rajtam kívül nem kapnál meg mástól.” Ennél gázabb csajozós dumát kitalálni se lehetne. És ha az álom helyett azzal jönnék, hogy láttam a jövőt? Akkor meg biztosan kattantnak nézne, ami lehet, hogy nem is áll messze az igazságtól.

Suzy kifizeti a számlát a pincérnek. Indulni készül. Nem tökölhetek itt tovább. Egyszerűen odamegyek hozzá, meghívom egy jégkrémre, előveszem a legelbűvölőbb oldalam, és majd az esküvőnkön elárulom neki, miként vezetett hozzá a sors. Ha már a feleségem lesz, nem fog tőlem szabadulni, akármit is gondoljon az állításomról.

Céltudatosan felé veszem az irányt. Csakhogy félúton megállásra késztet egy férfi, aki egyenesen Suzyhoz tart. Nem is a férfi látványa bénít le, hanem a kisfiúé, aki a karjában van, és a kislányé, aki a nyakában ül. Bár körülbelül egy évvel kisebbek lehetnek az álombéli gyerekeknél, egyértelmű, hogy ez Eunji és Daewon. A férfi átadja a kisfiút az anyukájának, megcsókolja, majd együtt a kijárat felé sétálnak.

Lesújtva ácsorgok két asztal közt, és csak távolról érzékelem, hogy a felszolgáló engem kérdezget. Miféle csúnya játékot űz velem az univerzum? Álmodok egy nőről, akit még sosem láttam. Boldogabb vagyok vele az álmomban, mint bárki mással a valóságban. Gyerekeink születnek. Legalábbis akkor még azt hittem. Aztán kiderül, hogy nem lettem sült bolond,  és az a nő tényleg létezik. De a gyerkőcök, akiket úgy szerettem, nem tőlem vannak, ő boldog házasságban él valakivel, tehát nem hívhatom el randizni. Gondolnom sem szabadna rá, mert nem tartozhat hozzám.

Kioldalgok a kávézó elé, és végignézem, ahogy Suzy a kicsikkel beszáll az autóba. Talán ha látom, hogy eltűnnek a semmiben, könnyebb lesz feldolgoznom, hogy elvesztem azokat, akik sosem lehettek az enyémek. A férfi hirtelen visszasiet valamiért, talán a pénztárcáját hagyta a helyiségben. Hihetetlenül nagy erőfeszítésembe kerül, hogy ne ugorjak be a volán mögé. Hogy ne érintsem meg csak egyetlen egyszer Suzy selymes hajfürtjeit. Még annál is gyönyörűbb, amilyen az álmaimban volt. De van bennem annyi tisztesség, hogy ne romboljak szét egy családot egy ostoba látomás alapján.

Megpillantom a férfit, aki egyre közelebb ér az autójához. Mindjárt elviszi a boldogságom, amitől még csak el sem búcsúzhattam. Hirtelen egy fékezés nélkül száguldó kocsi jelenik meg a semmiből. Gondolkodás nélkül cselekszem, amikor a saját életemet téve kockára, félrerántom a telefonját nyomkodó pasast. Mindketten a járdára zuhanunk, de nem érdekelnek a horzsolások, sem a lassacskán térdemből szivárgó vér, mert megmentettem Suzy férjét, és ezzel hozzájárulok a boldogságához. Mi lett volna, ha…

Amit éjszaka láttam, több volt álomnál. Egy lehetséges jövőkép vetült elém. Ha nem mentem meg Suzy férjét, és meghal, egy év múlva együtt lehettem volna vele… De hogy élhetnék egy ekkora teherrel? Hogy vehetném el két gyerek édesapját? Hogy vehetném el Suzy szerelmét? Hiszen nyilván szereti, ha két gyereket is ajándékozott neki. Fogalmam sincs, mi célja volt a sorsnak ezzel az üzenettel, azt viszont tudom, hogy én nem leszek gyilkos. Se közvetlenül, se közvetetten.

A férfi elmormol egy köszönöm féleséget, mielőtt beülne a kocsiba. Felvesz valamit az anyós ülésről, amit a fejére helyezve kezd bohóckodni a kicsiknek. Egy Mickey egér álarcot.

 Amint beindítja a motort, találkozik a tekintetem Suzyéval. Felismer. A pillantása arról tanúskodik, hogy ő ugyanazt az álmot látta, mint én. És, hogy ugyanazt érezte közben. Nem tudom, miért történt ez velünk, de nekünk csak ennyi adatott. Pár hosszú másodperc, melybe megpróbálok minden iránta táplált érzésemet belezsúfolni. Talán egy másik életben én lehetek az, aki megfőzi neki reggelente a kávét. Akit bármikor felhívhat, hogy a főnökére panaszkodjon. Aki akkor is vesz neki csokit, ha állandóan küzd egy-két feles kilóval a terhesség után. Addig is, ha van szerencsém, találkozhatok még párszor vele az álmaimban.

Megsemmisülve kapkodom a levegőt, miután végleg eltűnnek a szemem elöl. Megmagyarázhatatlan félelem lesz rajtam úrrá, amitől egyre idegesebben kezdem visszapörgetni az eseményeket a fejemben egy jel után kutatva, amit magam sem tudok, hol keressek. Valami nem stimmel… Mintha rosszul raktam volna össze a puzzle darabkákat, melynek eredményeképpen egy hamis kép tárult elém.

Amikor Suzy megpillantotta azt a férfit a gyerekeivel, rettegés bujkált a szemeiben. A pasas átkarolta a vállát, mire ő automatikusan el akart húzódni. Eunji az álmomban úgy mosolygott rám, mint egy hősre, az apjánál viszont szótlanul, körmét rágcsálva ücsörgött. Suzy tekintete nemcsak azt a csodát tükrözte, amit együtt éltünk át éjjel, amint rám nézett. Vádolt engem. Vádolt, amiért ekkora idióta vagyok.

Tébolyultan taposok a gázra, bár túl sok időbe telt helyesen összeillesztenem a kirakóst. Miközben azért fohászkodom, hogy érjem utol őket, egy homályba veszett kép kezd egyre élesebben kirajzolódni előttem. Egy fotó, ami az álombéli nappali falán lógott bekeretezve. Nem fordítottam rá figyelmet, mert kezdetben a boldogság, később a boldogság elvesztése vette el az eszem. Holott, ha nem lettem volna ennyire vak, megmenthettem volna egy ártatlan családot. A falon lévő fényképen nem én öleltem magamhoz a kislányt és a várandós feleséget, de nem is az a férfi, aki magával vitte őket…

***

A nő reményvesztetten szorítja magához legféltettebb kincseit a hátsó ülésen. Tudja, hogy a szörnyeteg rájött a tervére, ahogy azt is, hogy alaposan meg fogja büntetni ezért.

Fél éve teltek rettegéssel napjai. Második várandósága utolsó hónapjaiban következett be élete tragédiája. A tragédia, ami azóta is tart.

A férje bátyja az elejétől fogva túlságosan furcsán bámult rá. A vacsorán, amikor Jinhyuk először mutatta be a családjának. Az esküvőjükön, melyen Jinhyuk a testvérét választotta tanúnak. Amikor Eunji megszületett, és amikor megtudta, hogy ismét gyermeket vár. Suzy sosem mert egyedül maradni a férje bátyjával. Ha tehette, messzire elkerülte; a lehető legritkábban hívta meg magukhoz, vagy látogattak el hozzá.

Egy nap Jinhyuk horgászni ment a bátyjával. Suzy örült, hogy legalább neki nem kell látnia a férfit, ezért mit sem sejtve játszott otthon a kislányával. Meg sem fordult a fejében, hogy aznap reggel ölelheti meg utoljára a férjét.

Este a báty tért haza a párja helyett. Teljesen össze volt törve; azt állította, hogy hazafelé megtámadták őket, és Jinhyuk meghalt. A nő egy szavát sem hitte el, de annyira kétségbeesett, hogy nem tudott reálisan gondolkodni. Ám kis idő múlva a gyanúja beigazolódott, miszerint a testvére ölte meg a férjét, méghozzá azért, hogy átvegye a helyét.

A szörnyeteg megszállottan rajongott érte. Egyik napról a másikra úgy tett, mintha Suzy vele házasodott volna össze, mintha ő lenne a gyermekei apja. A fiatal anyuka úgy félt a férfitól, hogy nem mert ellenszegülni vele egy darabig. De amikor az a pszichopata meg akarta csókolni, erőszakkal a magáévá tenni, nem bírta tovább, aminek meg is lett a következménye pár kék-zöld folt képében.

Egy héttel ezelőtt végre fel tudta venni az öccsével a kapcsolatot. A fiú forrt a dühtől, mikor tudomást szerzett Suzy szenvedéséről. Eltökélte, hogy megmenti, bármi legyen az ára. Cserbenhagyásos gázolást tervezett. Suzy zokogott az ötletet hallva, mert nem volt képes elviselni, hogy egyetlen testvéréből gyilkos váljon miatta. De ezt az életet sem bírta tovább. Nem mert aludni, nehogy a szörnyeteg bántsa a gyermekeit, így sokszor ájulásig tartotta ébren magát. Nem mert enni, nehogy keverjen valamit az elmebeteg a tányérjába, még a fürdőbe is magával cipelte a gyerekeket. Így hát bízott a srácban. Abban, hogy nyom nélkül el fog tudni menekülni, és örökre eltünteti élete megrontóját a Föld színéről.

Nem vette számításba, hogy valami közbejöhet. Ráadásul az álma miatt rég nem érzett jókedv uralkodott el rajta reggel óta. Úgy érezte, egyfajta jósló álom volt ez, ami azt jelenti, hogy valamikor találkozni fog azzal, aki váratlan boldogságot csempészett szívébe. A történtek hatására esze ágában sem lett volna férfiakkal kezdeni többé, de érte megérte búcsút inteni a kiábrándultságnak.

Legalábbis mindaddig ezt hitte, amíg álmai férfija keresztbe nem tett neki. Tényleg létezett, tényleg találkoztak, de azzal, hogy megmentette a szörnyeteg életét, minden újonnan született reménye szertefoszlott.

Most, a hátsó ülésen kuporogva, fogalma sincs arról, mit tartogat számára a sors. A pszichopata letért a haza vezető útról, úgyhogy semmi jót nem remél. Magához szorítva a gyerekeit lehunyja a szemét, hátha sikerül újra álmodnia. Hátha sikerül üzennie az álmokon keresztül annak az ismerős idegennek, és egyszer nemcsak egy képzelt világban lehetnek boldogok.

 

 

18 megjegyzés:

  1. Szia!^^
    Hűha, ez egy kicsit nem is tudom... morbid volt xd olyan durva átmenet volt az eleje meg a vége között, hogy engem nagyon meglepett a hirtelen váltás, és teljesen kiakadtam, hogy hát mi ez, hogy csak álmodta? Én azt akarom valóság legyen, úgyhogy ne szórakozzunk itt xd
    Én olyan jót nevettem az elején a párbeszéden, hogy ő volt Megan Fox melltartója, hát nem bírom xd Suzyval pedig nagyon tudtam azonosulni, jó is lenne Hyunbinnal álmodni, kár hogy nem szokott előfordulni velem xd
    Huh nekem egyébként nagyon tetszettek a kis apróságok, amikkel rá lehetett jönni, hogy mi is történik, mint a Mickey egér. Meg aztán én legalábbis nagyon éreztem a sejtelmességet, meg hogy itt valami nincs rendben, csak még nem tudtam rájönni, hogy micsoda. Nagyon jól felépítetted szerintem ezt a novellát, mindent akkor tudtunk meg, amikor kellett, úgy ahogy kellett.
    Annyira jól érinted ezt a család témát szerintem, lehet azért is, mert hát neked is van gyereked és férjed is, de tényleg mindig olyan gyönyörűen írod ezeket le, hogy megmelengeti a szívem. Most is annyira idilli volt, volt is egy kedvenc részem: "Nélkülük nincs értelme annak, hogy holnap felkeljen a Nap. Nincs értelme a nevetésnek, ha nem ők csalják ki belőlem. Sem a boldogságnak, ha nem velük osztozhatok rajta. Nélkülük nincs értelme a valóságnak, mert ha csak az álmaimban léteznek, soha többé nem akarok felébredni." Ez annyira szép volt, süt róla a mély és őszinte szeretet. Meg hát itt a végén az utalásnál az álomra már éreztem, hogy itt valami nem okés.
    Egyébként nekem erről az álmodós dologról a while you were sleeping jutott eszembe, nem tudom neked is onnan van e az alapötlet. Én imádtam azt a doramat, úgyhogy örülök, hogy visszahoztad ezzel a novellával annak a feelingjét :D meg hát Juzy, imádom őket :3
    Huh egyébként egy tök nehéz témát dolgoztál föl ezzel a novellával. Annyira borzalmas, hogy vannak ilyen férfiak, az pedig még inkább, hogy egy nőnek mennyi bátorságra és erőre van szüksége ahhoz, hogy egy ilyen helyzetből ki tudjon szállni. És hát anyaként megint más a helyzet, mert már az ember főként nem is a saját, hanem a gyerekei biztonságáért aggódik. Fú, hát tényleg engem nagyon elborzasztott ez a szituáció, és én egy picit hiányoltam is a végéről egy megoldást, hogy pl Jongsuk utolérte őket? Vagy Suzy összeszedte a bátorságát és sikerült megmenekülnie? Meg ami nekem furcsa volt, hogy oké, hogy Suzy öccse el akarta gázolni, de miért nem jelentette föl ehelyett a csávót?
    Egyébként annyira fájdalmas volt ez a szituáció, hogy Jongsuk megmentette a palit, ezt annyira jól kitaláltad. Ez is mutatta, hogy Jongsuknak mennyire tiszta szándékai voltak, csak hát ezzel pont a lehető legrosszabbat tette.
    Amúgy nekem az egésszel kapcsolatban teljesen dorama feelingem volt ezekkel a bonyodalmakkal xd szóval nekem a hangulat is nagyon tetszett, a humor és az őszinte szeretet benne, meg ez a nem is tudom, talán thrilleres beütés is :D
    Köszönöm, hogy olvashattam!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Néha kellenek ilyen durva váltásokXD Bár én is azt akarom, hogy valóság legyenXD
      Nekem néha sikerül olyanokkal álmodni, akiket szeretek, bár legtöbbször tök nagy hülyeségetXD De ha sikerül jót, akkor egész nap abban a mámorban lebegek^^
      Jaj, tökre örülök, hogy úgy érzed, jól építettem fel, és hogy jól adagoltam az infókat^^
      Annak is örülök, hogy sikerül átadnom a család érzetét^^ Igazából én az elején teljesen megvadultam ettől a kevés alvástól, nem olyan viccesen fogtam fel, mint Suzy… De most már szerencsére megszoktamXDD Ma hajnalban is fél öttől fél hatig „buliztunk”XDD De hát előtte meg utána is úgy alszik a fiam, hogy nehezen lehet mellette átjutni néhány röpke órára ÁlomországbaXDD
      Igen, onnan van az ötlet, és én is imádom<3
      Tényleg borzalmas… Én sajnos elég közelről ismerek olyat, aki hasonlót él át. Jó, nem fizikailag bántják, hanem szavakkal, meg megtiltja a csávó, hogy X helyre elmenjen, de hát az is ki tudja készíteni az ember idegeit, főleg, hogy mindennapos, és több órás, mert a csávó nem egészen százas, és órákig tudja az észt osztani… Brrrrr…
      Hát mindenképp úgy akartam, hogy Jongsuk mentse meg a palit, így jött Suzy öccsének ötlete… Mert ha feljelentette volna, akkor nem lehetett volna ez a jelenetXD De amúgy egy ilyen fiút képzeltem el, aki szó szerint ölni is képes lenne a nővéréért, annyira szereti, elég forró fejű, meggondolatlan, fejjel megy a falnak típus… És igen, mindenképp megmenti Jongsuk Suzyt<3
      Örülök, hogy tetszett, és köszönöm, hogy írtál:-)

      Törlés
  2. Szia! ^^

    Nem is tudom, hogy hol kezdjem. Egy kicsit haragszom rád. Mégis hol van az a hatalmas fluff-bomba, amit tőled vártam? :O Elvetted, de olyan erősen és kegyetlenül, ahogyan Jongsukot és Suzyt választottad el egymástól. ;;;;;;

    A novellád első felvonása nagyon tetszett, és őszintén, nagyon szerettem volna ebben a hangulatban és világban maradni, mert annyira szeretettel teli volt, aranyos és idilli és őszinte, hogy jól esett volna, ha nem csap pofon a novella többi része. XD Már csak ez a mondat, hát ez az egész highlightja: "Régen Hyunbin akart az ágyamba férkőzni, és Lee Dongwooktól lettek cuki gyerekeim éjszakánként" – erre nyak annyit írtam ki magamnak jegyzetbe, hogy OMGOMGOMGOMG szóval igen, omg. Hát szerelmes vagyok, én miért nem álmodok ilyeneket? XDDD Hyunbin wow, hát annyira csodálatos férfi, olyan boldog voltam, amikor kiderült, hogy Son Yejinnel járnak, hogy jóég, egy éve erről álmodoztam. És Dongwook meg, hát ő a Kaszás oppa, aki magával vitte a szívemet a túlvilágra. ;;; És hát kiét nem? Nem mellesleg Jongsuk a másik szerelmem, ő volt az első színész, akiért annyira odavoltam, és hát ez csak egyre nőtt azóta, és Suzyt meg nem rég láttam először a Start-up doramában, de már alig várom, hogy láthassam a közös doramájukat. ;;;; Annyira szerelmes volt ez az első szakasz, hogy földre küldtél a felhőkből azzal, ami ez után jött. :((

    Hogy csak álom volt az egész, aztán tulajdonképpen a jövő, amit önmaga hiúsított meg, hát miért kellett így? Jaj. Ez a kifejlett és megoldás sajnos már nem annyira tetszett, mint az eleje, és nem csak azért, mert vártam volna a happy fluff-endre, hanem mert itt már nem éreztem annyira Jongsuk karakterét sem, mint például az elején. Mintha nem csak az álomból ébredt volna fel, hanem x évvel fiatalabb is lett volna, már ami a gondolkodásmódját illeti, kevésbé volt már érett és felnőttes. Azt is bántam, hogy nem volt benne annyi párbeszéd, amennyi szokott, és inkább a belső monológok vitték most, mert olyan teljes és élethű párbeszédeket tudsz írni, amik éltetik a történeteidet, s itt ez most nekem hiányzott. Persze előfordul, hogy nincs egy történetben helye, csak ha hosszabbat írsz, s ez szerintem viszonylag hosszú volt, akkor monotonná tud válni az olvasása. Ezt még erősítette, hogy az utolsó szakaszt már nem E/1-ben, hanem E/3-ban írtad, s emiatt ott nekem inkább csak cselekmény leírásnak hatott, az érzelmek nem jöttek úgy át, nem fejeződtek ki számomra, hiába tudtam és gondoltam, hogy mit érezhet az anyuka.
    A téma meg a történés egyébként borzasztó, hogy mit kellett átélnie Suzynak benne a gyerekeivel, de nem értem, hogy nem lehetett ennek gátat szabni, miért fajult eddig, hát szörnyű és undorító az a pali, aki tulajdonképpen elrabolta és fogva tartotta a családot, fúj. Viszont azt remélem, hogy Jongsuk képes volt megállítani és megmenteni őket, és valóra válhatott az a szép álom.

    Köszönöm, hogy olvashattam, várom a következő írásodat! ^^ (Tudod, én is nagyon vágyom már arra a flufftengerre XD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Ahhhh, ne haragudj rámT_T Sajnos túlságosan a dalszövegre hajtottam a dallam helyett. Nem mintha a dalszöveg szomorú lett volna, csak az álom részét akartam megragadni, azt is túl csűrtem-csavartam szokásomhoz híven, aztán ez lett a végeT_T Egyébként sokkal nehezebben írtam meg, mint pl. a negyedik körös vagy a mostani novellát, pedig hosszúságban fele annyi volt, de valahogy most nem ragadott úgy el a hév…
      Én még nem láttam Dongwook oppát kaszás szerepben, pedig az egy alapmű. Az én szívemet a Touch your heart doramában érintette megXDD Csak ajánlani tudom azt is, meg Suzyék közös doramáját is, mert én mindkettőt imádom.
      Jaj, hát csak egy évvel volt fiatalabb Jongsuk, úgyhogy sajnálom, hogy így érezted:/ Hát a mostani novellámban meg annyi párbeszéd van, hogy szerintem too much is lett, de remélem, azért nem fog a rovására menni.
      Regény hosszúságú ficiknél legtöbbször úgy írok, hogy az egyik fejezet az egyik főszereplő szemszögéből van megírva, a másik meg a másikéból, de egy kevesebb, mint 3000 szavas novellánál nem szerettem volna szemszöget váltani, ezért írtam a végét E/3-ban. Viszont meg szerettem volna magyarázni, hogy mi miért történt, így szükség volt rá, bár lehet jobb választás lett volna az egészet kihagyni, de most már mindegy^^
      És igen, az én fejemben valóra vált az az álom^^ Igazából ezért is ragaszkodtam ehhez a fordulathoz, mert ha Suzy simán csak más valaki felesége lett volna, akkor sosem jöttek volna össze, én meg minden főszereplőmet össze akarom hozni valamilyen úton-módon, naXD
      Amúgy fun fact: NCT-vel kezdtem írni, de a témát nem éreztem a dalhoz illőnek, és az fluff lett volna, de meg fogom én ám még azt írni^^
      Köszönöm, hogy írtál^^

      Törlés
  3. Sziaa^^

    Hűhaa..
    Miért nem lehetett volna azt az aranyos életet élni tovább, amit az álomba?! Olyan szeretetteljes volt az egész, olvastam volna tovább. Erre mj történik? Arcon csap a rút valóság, hogy ez egy álom, és nem is abban a kis aranyos családban van. Te mindig olyan gyönyörűen írod le ezt a család érzést, hogy csinálod? xD
    Az álmok pedig tényleg ennyire valósak és hülyeségek tudnak lenni xD Mikor írtad, hogy azt álmodta, meg akarja erőszakolni egy Mickey egér, az elején még felnevettem hogy egek, de mikor a végére értem, akkor koppant, hogy mizu.
    A vége pedig.. tetszett, de nem úgy. Mármint szépen leírtad a nő helyzetét, de belegondoltam, hogy sokan ilyen rettegésben élnek. És nem tudunk ellene tenni, vagy akár nem is tudunk róla, mert el vagyunk foglalva a mi 'nehéz' életünkkel, miközben bele se gondolunk mások helyzetébe.

    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak a következőben!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Végül is az jó, ha meglepett, hogy ez csak egy álom volt, mert nem jöttél rá, és így nagyot tudott ütni. Hát bocsánat, hogy véget értXD
      Örülök, ha úgy gondolod, jól írom le a családos dolgokat^^
      Igen, én is tudok nagy hülyeségeket álmodni, ugyanakkor vannak a tök jó álmok is, amik konkrétan annyira jók voltak, hogy egész nap a hatásuk alatt vagyokXD
      Igen, ez tényleg így van. El vagyunk foglalva a saját problémáinkkal, és észre sem vesszük, hogy akár a szomszédunknak mennyivel durvább problémákkal kell megküzdenie…
      Köszönöm, hogy írtál^^

      Törlés
  4. Szia!

    T^T Hol maradt a fluff? Most miért kellett bántani a lelkem? T^T Annyira hozzászoktam a kis boldog novelláidhoz a hasonlóan fluffy daloknál, hogy nem is számítottam másra, ezzel a fordulattal most még is megleptél. A fluff T^T Darabjaira törted T^T

    A novella első része annyira nagyon nagyon cuki volt, meg idilli, meg olvastam volna még a végtelenbe meg tovább, imádtam a kis csipkelédősüket (Lee Dongwook!!!), és annyira örültem volna, ha az a Micky egeres álom nem válik hirtelen valóságossá, dehát nem kaphatom meg mindig amit szeretnék XD

    Nagyon szurkoltam a boldog végért, és az én fejemben meg is történt, az én verziómban Jongsuk valahogy megmentette őket és kész XD Oké, tudom, hogy nem így volt, elfogadom és abbahagyom a duzzogást. :DD

    Olyan szomorú, hogy vannak ilyenek, hogy nőknek és gyerekeknek ezen keresztül kell menniük. Az is szomorú, hogy ezt sokszor senki nem veszi észre.

    Ahh, annak ellenére, hogy szívesen olvastam volna a végtelenbe nyúló fluff áradatot, nagyon tetszett ez a kettőssége és a kivitelezése is, így egy rossz szavam nincsen. uwu Köszönöm szépen, hogy olvashattam, várlak a kövi körben is!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Jaj, darabjaira törtem a fluffot??? Jaj, ilyet nem akartam tenni! Feladta a leckét ez a dal, és ragaszkodtam az álomhoz, ami persze nem jelenti azt, hogy feltétlen rossz végének kellett volna lennie.
      Dongwook oppaaaa… Hát olyan über cukin viselkedett a lelkem a Producex101-ben a versenyzőkkel, hogy addig is szerettem, na de ott milyen tündéri volt már…
      De az én fejemben is úgy folytatódik illetve végződik a sztori, hogy Jongsuk megmenti, és boldogan élnek tovább. Ha nem konkrétan depi endet írok, hanem nyitott véget, akkor egyértelmű, hogy a boldog irányba gondolom tovább^^
      Igen, tényleg szomorú, de hát sajnos annyi szar van a világban, hogy ez csak az egyik csepp a tengerben:-(
      Örülök, hogy azért tetszett a kettőssége;; És köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
  5. Szia~~ ^^

    Hova lett a fluff? Az eleje még olyan kis aranyos volt meg minden, erre vége pedig bumm... Mondom én, hova lett az a fluff? T^T Tőled már megszoktam, hogy kis szívolvasztó novellákat kapunk, erre... Hát nem tudom, mit is érzek...

    Hát, ami engem illet az elején olyan jól elvoltak, incselkedőek, játékosak voltak, kiderül, hogy az egész csak egy álom volt, mondom ez még okés, na de a folytatás?

    Amúgy, nekem valamiért az álomról, a két főszereplőről a While you were sleeping jutott eszembe. De lehet csak én vagyok ilyen dorama függő, aki már mindenben azokat látja ><

    Abba például olyan rossz belegondolni, hogy sok nő él hasonló helyzetben. Nem tudom, én most jönnék azzal, hogy kólintsa fejbe álmában a férfit egy serpenyővel, vagy mit tudom én, szúrjon bele egy kést, de a valóságban én sem biztos, hogy ezt tenném, főleg nem két gyerekkel. A gyerekeimet tartanám szem előtt. Ha esetleg megpróbálkoznék azzal, amit fentebb említettem, és a pali túléli, akkor nem biztos, hogy én kaptam volna meg a magamét, hanem a gyerekemen élte volna ki magát, amit pedig nem hagynék neki. Ha csak kezet merne emelni a lányomra vagy fiamra biztos, hogy búcsúzhat az életétől, mert nem sokáig szívhatja ezt a csodás levegőt... Átmennék anyamedvébe, de nem hagynám, hogy bántsa a gyerekem. Ha bármi erőszakosat cselekedne a gyermekemmel szemben, vagy előtte, akkor csak az lenne a fejemben, hogy a pokolban találkozunk lelkem, de onnan már nem menekülhetsz tovább. Khm... Igen... Egy biztos, nem hagynám, hogy a gyerekemhez akár csak hozzáérjen. Nem érdekelne a következmény, biztos, hogy kinyiffantanám. Aztán lehet, csak én vagyok ilyen védelmező type...

    Áh, nem tudom... Az utalások az álomban például olyan jók voltak, mégis mindent a maga idejében tudtunk meg. Ezt úgy irigylem sokakban, hogy ilyen jól eltudják oszlatni az információkat, csak pont annyit, amennyi oda kell...

    Fuh, nem tudom, szerintem eléggé össze-vissza lett ez a komment, de még nem dolgoztam fel, hogy nem fluffot olvastam, hanem huuuu... Igen :,D

    Köszönöm, hogy olvashattam! Várlak a következő körben! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Valóban inkább fluff párti vagyok, csak néhanapján elkap a gépszíjXDD De szerencsére ez még mindig kevesebb alkalommal fordul elő.
      Nemcsak te vagy dorama függőXD Valóban az ihletett meg.
      Hát sajnos a legtöbb ilyen nőnél valami nagyon durva pontnak kell eljönnie ahhoz, hogy lépjen. Addig csendesen tűrnek. Ha a gyerekeit bántotta volna, nyilván Suzy is lépett volna. De hát ugye a thrillerekben, ha leütöd vagy leszúrod a fő gonoszt, tutira nem hal bele, és még jobban megszívod a végén. Szóval az sem mindig jó megoldás.
      Örülök, hogy úgy gondolod, jól hintettem el a jeleket.
      Szerintem nem volt összevissza egyáltalán, köszönöm, hogy megírtad^^

      Törlés
  6. Szia!

    Jaj, hát engem megvettél a szereplőkkel, szerintem a kpop történelem legszebb párosa lenne, és már annyira várom hogy kijojjenek az erről szóló hírek, miszerint együtt vannak, egy kicsit sajnálom is, hogy Suzy a nála sokkal idosebbekre bukik, mert hát komolyan, ha létezik tökéletes pár... Hát amikor elokerult Dongwook oppa neve nagyon nevettem, na mondom ez egy alternatív jovokep is lehetne, már csak Lee Minho hiányzott XD bár egyáltalán nem bánom, hogy helyette az én életem oppája, Hyunbin oppa nevét láthattam, hát ő az én csodaférfim. Szóval a lényeg az, hogy ismét imádtam a párbeszédeket, bár néha egy kicsit cringe volt, de ettől függetlenül nagyon szórakoztató.

    Igen amúgy, aki említette a while sleepinget, nekem is eszembe jutott a dorama, dehat nehéz is lenne elvonatkoztatni tőle, aki már látta, így hogy még álom is volt benne. Egyébként nem úgy jutott eszembe, hogy ez most nagyvonalakban arra hajaz, csak hát előidézte bennem a régi szép emlékeket, mit is váltott ki belőlem az a dorama meg hogy mennyire imádtam. Egy kicsit olyan volt az eleje, mintha ez már a dorama plusz egy különkiadás része lenne, és amúgy nagyon tetszett, hogy Jongsuk ennyire Istennőként kezelte Suzyt, meg ki is mutatta neki mennyire imádja. Erről az jutott eszembe, amikor elmondta hogy szerinte Suzy a leggyönyörűbb nő hahaha.

    És aztán jön a dolog rossz része, amikor kiderul, hogy tulajdonképpen álom volt az egész, vagyis még annál is több. Én amúgy sejtettem, mert voltak részek ahol utaltál rá, pl ott ahol mondja Jongsuk, hogyha ez egy álom, akkor soha nem akar felébredni. Szóval nekem a mondatok nélkül nagyobb csattanója lett volna, de ezt is megértem, mert így meg volt egy tetőfok, hogy sejtettem, de azért mégsem volt 100%, és amikor kiderult na mondom dik XD és nagyon nagyon szomorú lettem. Aztán meg az, hogy ez egy lehetséges jovokep volt, hát a szívem annyira osszeszorult, szerintem ha itt - - > "Addig is, ha van szerencsém, találkozhatok még párszor vele az álmaimban." hagytad volna abba még sírtam is volna, de így meg csak kapkodtam a fejem a végén, hogy most mi a fene történik.

    Egy kicsit egyet kell értenem Vivien véleményével, nekem az e/3 résztől egy kissé elvesztette a varázsát, bár Suzy félelme átjött és borzasztóan sajnáltam, de úgy éreztem hogy az egész zsúfolt és hogy sokkal szívfájdítóbb lett volna az a befejezés, ahogy Jongsuk végignézi Suzyt és a családját ahogy boldogan elmennek, azok után hogy még a férjét is megmentette. Hát én bogtem volna, hogy ennyire szerelmes, hogy azt akarja, hogy Suzy boldog legyen és elfogadta, hogy ez a boldog élet nem vele adatik meg. Hát ez kész lett volna. Persze, tiszteletben tartom, hogy te ezt a befejezést szántad neki, teljesen más vibe-ot adva az egész novellanak, teljesen más érzéseket kivaltva belőlem, egy kicsit tényleg olyan volt, mintha egy dorama lenne, ahol mindig egyik történés jön a másik után.

    Köszönöm, hogy olvashattam!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Én is ezen a véleményen vagyok velük kapcsolatban. És hát nekem is eszembe jutott Lee Minho, de inkább a saját ízlésemnek megfelelően választottamXDD
      Amúgy abszolút a az a dorama adta az alap ötletet. A dalszöveg miatt nagyon valami álommal kapcsolatos sztorit akartam kipréselni magamból, és akkor ez annyira kézen fekvő volt.
      Jaj, most sajnálom, hogy nem ott lett vége, ahol írtad, mert nekem is megfordult ez a fejemben, és most már kicsit bánom, hogy nem ennél a forgatókönyvnél maradtam. Először alig akart megjönni az ihlet, aztán meg szokás szerint túlgondoltam. Ha nagyon agyalok valamin, annak sose lesz jó végeXD
      Nagyon kár, hogy nem sikerült megríkatnomXDD Csak néha legyőz a thriller szeretetem is, pedig annak se lesz soha jó végeXD
      Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
  7. Sziaaaa

    Az elején nagyon tetszett, hogy a kapcsolatukat ennyire játékosan mutattad be. Szeritneme gy kapcsolatban nagyon fontos, hogy tudjanak egymással nevetni a felek és itt most ez nekem átjött. Az a szókapcsolat, hogy édes súlyát nekem annyira elbűvölő volt :3 Meg ott még az a rész is nagyon tetszett, amikor a kislány azt mondta, hogy Szeretlek téged, a téged rész megmosolyogtatott :D Jajj és a Nincs értelme a nevetésnek, ha nem ők csalják ki belőlem. :3

    ur isten amikor Jongsuk mondta, hogyí Megan Fox melltartója volt, azt ugy képzeltem el, mint amikor talán a family guyban avgy nem is tudom hol, a melltartónak volt peter tényleg a lelke vagy nem is tudom, de rendes melltartó volt, erre itt Jongsuk meg a karjával tartotta, ok végem is xD

    meg amikor pszichopata patkányként jellemezted mikiegeret, hát akkor néztem egy nagyon, pislogtam, aztán meg szakadtam a nevetéstől xD sose hittem volna, hogy egyszer ezt fogom hallani mikiegérre, hogy pszichopata patkány xDDDD És aztán, ahogy ezt belevitted rendesen a történetbe, hogy a csávó felvette a mikiegér maszkot, hát az szerintem kurva jó ötlet volt!

    Nekem tetszett a fordulat, hogy megmentette a csávót, hogy az álmai asszonya boldog legyen, ugy is egy nagyon szép, romantikus véget kapott volna a történet. Aztán nekem az is tetszett, hogy kiderült, amugy elrabolják őket, és hogy épp ezzel elbaszta a dolgokat. Viszont, ami nem tetszett, az az utolsó etap, ahol már más szemszögben vagyunk és tömören megkapjuk, hogy mi történt. Gondolom a megválaszolatlan, nyitottan maradt kérdéseket akartad ezzel befoltozni, de szerintem nem kellett volna, vagy máshogy kellett volna, mert nekem ez teljesen elrontotta a hangulatot. De ha ezt a részt nem nézem, akkor nekem tetszett a novellád, mert érdekes és fordulatos volt! Meg olyan jól írtad meg azt az álmot.

    Egyébként van egy sorozat, időutazós, az a cime, hogy Dark, és az megtanitotta, hogy minden, amit teszel, pont attól fog megtörténni az, aminek meg kell történnie. Szóval szerintem, hogyha Jongsuk nem menti meg a csávót, akkor együtt lesznek. De így, hogy megmentette, szerintem ígyis együtt lesznek, csak kicsit döcögösebb lesz az út, amin oda jutnak :D Szóval pont ez, hogy megmentette vezet majd oda, hogy később együtt legyenek xDDDD nem tudom, ez mennyire érthető LOOL

    Köszönöm, hogy olvashattam! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Én is úgy gondolom, hogy egy kapcsolatban fontos a játékosság, meg hogy tudjunk nevetni, mert én amúgy is nagyon sokra tartom a nevetést. Illetve azt is, hogy akárhány évesek vagyunk, tudjunk úgy hülyülni, mint a gyerekek:-)
      Ah, örülök, hogy tetszett az édes súlyát^^ Hát én most sajnos rendesen meg vagyok hízva (RIP), de a férjem olyan kedvesen viszonyul hozzá, ami komolyan meg szokott hatni, mert pl. apukám rögtön beszól anyukámnak meg nekem is már egy kiló plusznál isXD
      A „szeretlek tégednél” ugye azért volt fontos maga a téged, mert hát a kislány előtte azzal a faszfejjel élt együtt, akit utált, szóval érted…
      Hát amúgy szerintem előző életemben lehetett valami nagy harcom Mickey egérrel, mert az egyik fanficemben jellemeztem már ígyXD Nem szoktam ilyet csinálni, hogy ismétlem magam, de nagy valószínűséggel azt senki nem olvasta innen, és egyszerűen más mesefigurát nem tudok pszichopatának elképzelniXDD Mert engem tényleg marhára idegesít a vihogásaXDD Nem ép elmére vall!
      OMG, én nagy Family Guy fan vagyok, de eskü, nem az a rész ihletett megXDD Pedig előttem van, de írásnál nem jutott eszembe.
      Egyébként én is olyan furának éreztem az utolsó részt írás közben, mert eleve nem igazán szeretek E/3-ban írni, ráadásul novellán belül váltottam rá… Igen, valahogy meg szerettem volna magyarázni, és időm sem volt nagyon, hogy esetleg hosszabbat írjak, és máshogy alakítsam, de annak igazán örülök, hogy az előtte való részek meg a fordulat is elnyerte a tetszésedet^^<3
      És értem, amit írsz, és szeretem az időutazós témát, úgyhogy majd lehet, hogy rá is keresek egyszer.
      Köszönöm, hogy írtál!:3

      Törlés
  8. Szia!
    Először is imádom ezt a párost! Másodszor pedig: olvastam tőled ilyen rövidet? :D
    Nekem is tetszett az eleje, tök aranyos volt, de a szóhasználatodtól most is padlót fogtam XD Jaj, ez a rossz benne, ha később tudok kommentet írni, mert kb csak ismétlem többiek szavait, persze, ha egyetértek velük. Nagyon tetszett, örülök, mikor ilyen vicces, meg kicsit morbid témában írsz, annyira jól fogalmazod meg, és hát komolyan, honnan jutnak ilyenek az eszedbe? xd
    Izgalmas volt, vicces, fordulatos, érzelmes - imádtam.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Ritkán, de írtam már ilyen rövidetXD
      Jaj, ismerem az érzést, amikor semmi újat nem tudsz írni kommentben, mert előtted már mindent elmondtakXD
      Na, remélem, vehetem bóknak, hogy padlót fogtál a szóhasználatomtólXD Azt nem tudom, honnan jönnek az ilyen hülyeségek, de ezek százszor gyorsabban megszületnek az agyamban, mint pl. egy szép, hasonlatokkal teli mondatXD
      Köszönöm, hogy írtál!^^

      Törlés
  9. Helobelloo
    Tobb, mint egy hónapot csúsztam, de jobb később, mint soha, nem? :D
    Az eleje meghitt, idilli volt, kezdtem elhinni, hogy ez egy aranyos kis történet lesz, de hát neeem, te nem olyan vagy xD
    Amikor felébredt az álomból, már sejtettem, hogy itt valami nagy csavart tettél bele, és nem is csalódtam. Az elején még nevettem az álmain, viszont amikor a pasi felvette a Mickey maszkot, már koppant is a csavar. Szépen kivitelezted, még olvastam volna tovább, végül mi lesz, de az, hogy nyitva hagytad a lezárást, megpecsételte azt, hogy egész nap magamban fogom szőni a végét :DDD Pedig ezer más dolgom lenne, köszönöm XDDD
    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia^^
      Abszolút jobbXD
      Hát igen, az igen ritka, hogy nálam végig happy legyen valami, bár azt szeretem, ha a vége az, de néha ilyet is kell csinálni, hogy egész nap azon kattogjXD Jaj, én azt úgy szeretem, amikor olyan hatással van rám egy írás, hogy utána csomó ideig annak hatása alatt vagyok, és sokáig a világában lebegek:-)
      Köszönöm, hogy eljutottál ide, és neeeeeeeeee szállj ki!^^ Megvárjuk a kommentjeidet, nem baj, ha egy hónapot csúsznakXD

      Törlés